G R Y M T

Alla inlägg under januari 2012

Av sara holm - 7 januari 2012 16:21

  Asså det finns ingen finnare person än dig Tim! <3 du bryr dig om alla! <3 du finns när man behöver dig! <3 du är det finnaste i mitt liv, du gör min dag.<3. Jag älskar dig mega, tack för att du finns, vi livet ut!<3.....



Det här har varit sämst allt har varit helt jävla cp! fattar inte hur allt går till!<3 men ni som hjälper mig, aa ni är helt klart bäst!<3 ni vet vilka ni är!<3 .....



Det finns så mycket som händer mig just nu! allt är skit och allt blir fel, så fort jag säger något blir allt fel! <3



Men mina favoriter är fan dom närmaste, mina släktingar, mina aldra bästa vänner!<33333 vissa förstår mig men andra bara skiter it! så vilka vänner ska man ha och inte ha, aa det är väll frågan? <3 vänner kommer och vänner går, men vänner kan bli som ett syskon och dom stanar!<3   

Av sara holm - 6 januari 2012 16:03

tjingeling kött och blåbär jävla idoter... Hej idag har jag varit hos min älskling :) (Tim söderlund) min under bara pojke :D <3 lilla pöjjken min:D <3 Just nu sitter jag med Emil blomman blomqvist! :D <3 ska dra till älskligen nu i centrm :)säa hej då :( <333333333 nej men nu ska jag dra, det häär är för coolt för mig xD <3gullungar säger ja bara :D <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kärlek

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards