G R Y M T

Alla inlägg under september 2011

Av sara holm - 30 september 2011 10:23

Är sjuk, så jag gör inge :( det är så jäkla tråkigt :( det finns inge bra på teven och va ska man göra? :( <3333

Jusst nu sitter jag i soffan och lyssnar på Moves like jagger och messar med VÄRLDENS BÄSTA PETTER MAN! ;)<333 ha det göööt! ;) <3

Av sara holm - 28 september 2011 22:24

tja,tja bloggen, ush asså det är skit sent måste fan ta och sova... jusst nu är jag frukt beroende och blir hög på de, jag tattar på efterlyst och chattar med Petter och Mattias :) nu ska jag gå å hämta ett plomon :) harre bra :) <3

Av sara holm - 22 september 2011 19:20

tjoo!

idag har jag haft tråkigt i skolan.... jag är typ jätte sjuk :P men grönan i morron asså sjukt taggad xD <3 älskar dig finnaste Lovisa! puss på rumpan!<333 veronica maggio, så vi träffas i morron...xD <3333 jusst nu sitter jag bara å challar vid datan har precis ärit en kebabtalrik :) mummmms!<333 :) 


APUSSIPUSSIPUSSPUSS!<333    

Av sara holm - 21 september 2011 22:24

hej hej! <3

sorry att jag inte har bloggat på ett tag men har inte haft lusst bara.... jag har precis dushat och sitter jusst nu i sängen och gör typ inget :( i fag har jag varit med natta. och så klart har jag varit i skolan :D <3 men nu ska jag iaf snart sova, PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! <3333333333  

Av sara holm - 20 september 2011 23:47

tja! <3

hinner inte blogga nu måste sova men tar de imorron pussppuss! <3

Av sara holm - 12 september 2011 19:10

Tjenareee! <3333

nu sitter jag å lyssnar på "when i hld ya" men moa lignell :D jag kan inte sluta lyssna :D <333 och så sitter jag vid facebook och chattar med finna Emma och Lena! <3 de har fan vart skit i skolan i dag hatar bara alla i min klass, eller aa typ alla! så jävla omogna killar det finns ! <3 och falska vänner! <333 ska fan inte gå på ngn svenska lektion den här veckan asså min svenska lärare ba : jag hatar barn man va men WTF! va fan görru i en skola då... -.- <333 asså imorron om killarna håller på ska jag fan dampa på dom jag bryr mig inte... same shit säger jag bara! <333   

Av sara holm - 12 september 2011 07:29

Men jusst nu sitter jag i soffan och lyssnar på when i held ya medans jag tittar på vackna med the voice :D <3333  

Av sara holm - 12 september 2011 07:24

I can’t afford this heart?
Still I am responsible
If it will fall apart

Believe me, I don’t want to go

You won’t believe it’s true
When I tell you ’bout my feelings
And what you’re supposed to do

I’m sorry, but I don’t want to go

But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go of your hand

And then you believe in me
you took me by my hand
and told me that I made you free
I need you
I need you to know

As always I just can’t cry
I don’t know the answer
but I’ve always wondered why
today, I know, today

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go

I would like to believe you were right
And if I told you
Would you go there tonight

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand...<333

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kärlek

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards